قسمت اول آموزش پروژه محور Vray ) 3d max )

نمایش در یوتیوب

https://aparat.com/v/tqyba

موضوع های مطرح شده در این قسمت:
1_نقشه خوانی در اتوکد
2_مرور کوتاه 3d max
3_وارد کردن نقشه ها به 3d max
4_تنظیم مقیاس و ابعاد نقشه ها
5_ گروه بندی و مرتب کردن نقشه ها
میخواهیم با کمک همدیگه یک پروژه واقعی نمای خارجی رو با نرم افزار 3D MAX استارت بزنیم و قدم به قدم پروژه رو کامل کنیم.
.
.
لطفا جهت حمایت، من رو سابسکرایب کنین و لایک و کامنتو زنگوله و … رو بزنین . ممنونم
.

——————–
ویدئو های بیشتر من در :
Youtube :
https://youtu.be/pZF4F8I5-UM
سایت :
http://www.rezarts.com/
facebook:
https://www.facebook.com/rezakhodadadi43
Instagram :
https://www.instagram.com/reza.khodadadi.motion/
.

هر هفته، شنبه ها و سه شنبه ها ساعت 17 قسمت جدید آموزش رایگان صفر تا صدی نرم افزارتری دی مکس رو میتونین ببینین و سوالات خودتونو بپرسین.
.
با چه ابزار هایی آشنا میشیم ؟

0_بررسی مفاهیم اولیه رندرینگ و مقایسه الگوریتم های رندرینگ از نقطه نظرهای مختلف برای ارتباط بهتر هنرجو با پلاگین vray

1_آموزش نسبت دادن پلاگین vray و در اختیار گرفتن آن به صورت Activeshade(RT) و production در نرم افزار

2_بررسی اندازه ابعاد و تناسب تصویر در پنجره output size و بررسی پنجره Print size wizard

3_بررسی منابع نوری در پنجره Vray IES ، Vray Sun ، Vray light برای نورپردازی فضای داخلی و خارجی

4_بررسی مفاهیم Subdive و Sampling در نرم افزار برای انجام محاسبات optimize

5_بررسی تخصصی منبع نوری Dome light و استفاده از عکس های HDR برای انجام نورپردازی فیزیکال

6_بررسی و آموزش نسبت دادن عکس های Screen و Spherical به بخش Background Enviroment

7_آموزش کار با Physical Camera از قبیل کنترل نور صحنه ( Exposure Control ) و آموزش ایجاد افکت DOF با دوربین و هچنین تنظیمات رنگ با White Balance

8_بررسی موتورهای محاسبه گر Light cache ، Irradiance map ، Brute force برای بخش های Primary engine و Secondery engine در پنجره GI

9_کنترل Exposure و آشنایی با Color mapping برای کنترل سوختگی ها

10_بررسی و آموزش ساخت متریال های پرکاربرد و همچنین اصلاح آنها

11_بررسی مفهوم Gamma

12_بررسی دقیق image sampler ( Antialiasing) و نحوه کار با Bucket و Progressive

13_آموزش طریقه گرفتن mesh export و Proxy برای سبک سازی viewport

14_آموزش Vray Fur برای ساخت چمن

15_آموزش تکنیک های نسبت دادن تکسچر به سطوح آبجکت با استفاده uvw map و همچنین بررسی مفهوم

Polygon material IDS) )_ (Multi / Sub _ object)

16_استفاده از Bach Render و آموزش گرفتن Save Archive

و خیلی نکته های کاربردی که تا الان خودم پیدا کردم …

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *